Thursday, January 28, 2010

Ramai bertanye????

Lately ni ramai yg bertanye...'bile nk blk Msia ?'
'Entahlah mayb bulan 10 paling lmbt pon nov, tunggu die hbs study dulu'
Dalam ati aku cakap, dpt tunggu smp konvo pon best, atleast merase berconvocation kat sini, coz org kate cninye style konvo lain..simple je...tu hanye berbisik dlm ati aku je..tp Uitm kate 'balik je terus xyah tunggu konvo2' huh..xde prasaan tol lah Uitm ni...:p
Semalam, die stay up setelkan assigmnt die, aku dh terlelap, niat nk membace buku crite xkesampaian sbb terlalu mengantok..lagi 10 minit kui 3 pagi, die gerakkn aku....xpuas ati katenye aku dh tetido dlu...hehehe...sorry dear..Pagi tu, kiteorg beborak2 dulu b4 tido..Die bkk crite, teringat dulu, kiteorg selalu p beli mkn kat Cafu, beli chicken popcorn, salad..Sushi kat JJ..JJ Wangsamaju je yg kiteorg rase sushi terbest skali.., Kueh Talam kt area LRT Tmn Melati, Uncle Bob Chicken kat Pasar mlm Jln Kuching, Kuah Pajeri kat Pasar mlm Tmn Melati..huh, sememamgnye kiteorg dulu kaki Pasar Malam..:)
Jd rasenye kalu ade yg bertanye lg, bile nk balik Msia, aku rase aku akan cakap, as soo as possible...sbb aku suke Malaysia...:D
Tapi experience dok kat ngr org, banyak mengajar kite...pengalaman yg xleh kite kutip kat mane2...Alhamdulillah., aku bersyukur memulakan hidop ngan die kat ngr org..ni lah 1st umah kiteorg..Even kiteorg bejalan ke mane pon, ke London, Belfast, ttp teringat umah yg satu ni...Home Sweet Home..:)


45 Apartment 1, Blessington Street

No comments:

Post a Comment