Saturday, August 21, 2010

- Terlewat mendengar Pengumuman Puasa ? -

Salam 12 Ramadhan 1431 H
Maaf aku terlewat..

Sambil2 blogwalking, terjumpa Pengumuman Puasa dari seorang insan yg  penting rasenye dalam setiap org.....'  Pakcik ' tu gelaran yang kami berikan pada die.( sorry pakcik..heheh ).Bile nak puasa & raya, pakcik lah insan yg kami adik beradik nantikan..bile die umum je tarikh startnye puasa dan especially  raya, kami pasti bersorak..

' Yeahh!! Esok Hari Raya !!! '

Aku tau aku sangat terlewat untuk menceritakan hal pakcik ni pada tahun ni..bila jauh dari tanahair, aku amat jarang melihat siaran2 tv Malaysia walaupon aku tau pada masa sekarang ni, segalanya boleh jadi mudah...So credit to dis blog http://birak.tk/..aku cuba untuk berkongsi video pakcik tu di sini, tapi aku xberjaya untuk mengupload video tu...

So di sebabkan bulan puasa ni aku xdapat dengar die live, aku akan pastikan raya nanti aku akan tunggu di depan siaran tv 3 untuk mendengar pengumuman raya pulak..so to my sister Pn Marhaini, yuk kite get ready untuk same2 meneruskan aktiviti tahunan kite dengan bersorak " Yeah!! Esok Hari Raya !!"

No comments:

Post a Comment