Wednesday, August 11, 2010

- Salam Perantauan di Utusan -


Yeah!!! berjaya memilih sekeping gamba akhirnya untuk di hantar ke ' Salam Perantauan ' dalam suratkhabar Utusan lepas berbuka tadi...Alhamdulillah...

" So to my sista, tengok2 lah Utusan selalu, manalah tau kot2 berjaye terpilih untuk di paparkan..( bagitau org kg..heheh..:p ) "


Sambal goreng resepi mak...terbaek!!!

Semalam menjalani 1st terawih di Malaysia Hall, selesai sahaja sesi makan2 ( secara potluck ), sesi memetik buah epal & bergamba di bawah pokok epal di belakang Malaysia Hall menjadi pilihan..ye la kan, dapat makan epal free, sape xnk..tapi kene petik sendiri r..heheh
Lepas tu kiterog berjemaah magrib bersama2..then tadarus kemudiannye terus terawih...lepas terawih, ade sikit moreh sambil pekene teh tarik....yummyyyyy!!!!! 

 Memetik epal di laman belakang Malaysia Hall

* tadi berbuka terase shahdu je...teringat mak, abah & family....luckly ade En Nadzri di sisi....:)

5 comments:

  1. I am lucky to have you too sayang :)

    ReplyDelete
  2. ok la dee..ada en hubby sama..x la sedih sgt kan..
    btw pokok epal tu..kan ke best kalau dpt tnm blkg rumah i..hehe..bole cicah dgn sambal cili api taruk kicap tu..hrmm

    ReplyDelete
  3. yott > perghhh best tu....yummyy!!

    ReplyDelete
  4. haha!!! sape suh duh jejauh taim posa2 ni...haha! pegh..taim buln posa laa nk jmp makan2 terbaek malaysia! haha!!! buka posa, mkn reramai ngan famili, mmbr2...haha!!! mana nk dpt nikmat cmtu! haha!!!
    (baca: aku maseh jeles lagik na!!! aku tak dpt petik epel cmtu) hahahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  5. akak > alah ko pon bukannye nk p bazar pon tahuna ni kan...kan ke ko dah berazam xnk p..kire samalah mcm ana kat sini...hahaha

    ReplyDelete