Monday, March 8, 2010

-Tulang Rusuk Kaum Adam -

Salam perhargaan & hormat kepada seluruh kaum Hawa sedunia...

Specially to my mum (Pn. Mariam Ismail) & my lovely sister (Pn. Marhaini Abd Hamid)....
Really appreciate both of u in my life....

To my mum ~ tak de ape yg dpt di balas dengan jasa yg telah di curahkan  selama ini..Cuma dengan kiriman doa yang sentiase meminta agar ibu ku ini sentiase di panjangkan umur dan di murahkan rezeki..

 Mak and her 1st hero

To my sister ~ i hate u:) but in reality, u r the only 1 sister i have...(although u always said that  im not ur sister coz mayb tertukar kat hospital sbb rupe kite yg berbeza..huh..sampai hati)...but truly madly deeply, i really love u..:)

Akak and her lovely hubby

Aku really2 appreciate dua insan ni..+ seluruh insan yg bergelar wanita kat mukabumi ni...sebab aku percaya...

'Wanita dijadikan dari tulang rusuk lelaki yg paling atas. bukan dr kepalanya utk dijunjung, bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas. Tapi dari sisinya yg dekat dengan hati untuk dicintai, disayangi dan dilindungi'

"Wanita dijadikan dari tulang rusuk kiri, bukan dari tulang kepala untuk memerintah lelaki dan bukan juga tulang kaki untuk menghamba diri pada lelaki, tetapi tulang yang dekat dengan jantung lelaki... .untuk merasai setiap degup jantung lelaki yang mencintainya dengan penuh kehormatan dan kasih sayang."

Lagi sekali ingin aku nyatakan..salam perhargaan yang teramat dan jua salam hormat dari aku untuk semua kaum Hawa seluruh dunia.....

p/s- To Mama, jutaan terima ksih yang tak terhingga jua kerana telah membesarkan seorang anak yang penuh dengan limpahan kasih sayang dan meminjamkannye kepadaku sebagai pelindung hidupku..

2 comments: