Saturday, March 20, 2010

My new babies

 Yazeed
Inilah 1st baby aku la ni..(tomei kan??)
Umo 2 tahun lebih, asal usul  dari negare arab..dubai
tiap2 pagi kene bangun awal, perjalanan ke umah die amek mase 20 minit dengan bas..
Nasib baik bas kat sini xmcm kat Msia, bas kat sini banyak + very punctual..:)
Mase aku yg terluang selama ni terisi sudah dengan menjage budak yazeed ni..alhamdulillah..dengan bayaran yg aku terime dapatlah aku menyimpan sikit nnt..+ bolehlah p travel negare lain pulak..yeay!!


 Yazeed yg sedikit nakal..heheh

2nd baby aku is my netbook..Acer Aspire 1 (used)
dapat dengan harga yg sangat murah kat sini..150 Euro
walaupon used, tapi sangat berbaloi sebab xde pape pon cacat celanye..
dah ade netbook yg kecik tomei ni, senanglah aku nk berblog..
thanks dear coz belikan...

kaler seashell white

screen 8.9 inch
(kecik + ringan, boleh muat dlm handbag aku)



4 comments:

  1. ajar dia cakap melayu lah! :) he he he

    ReplyDelete
  2. salam.. canteknye notebook tu.. jeles! huhuhu..

    si tomey yang tomey.. :D bile tengok pic, ingatkan malay tadi.

    ReplyDelete
  3. tu lah pasal tedi, cm nk ajar die ckp melayu gak, tp cian plak..la ni dh boleh sikit2 speaking...rasenye kene ajar parents die speaking dulu..english dieorg zero..heheh

    ReplyDelete
  4. mira pun ade hp mini. 2 kg je. hee :D
    btw, comel budak tuuu. grrrrrrr

    ReplyDelete