Thursday, September 19, 2013

New York Cinta...Jom tengok!!!



Terpanggil nak menulis untuk cerita ni..Sebabnya aku terpengaruh sungguh dengan gambar2 yang di ambil dalam cerita ni..sangat cantik...lawa...tak taulah kalau korang punya pendapat yang sama macam aku atau sebaliknya..hak masing2 kan...heheh...

Aku terus la wat muka manja dengan En. Hubby, nk suruh dia cari cerita ni...Well macam biasa, dia mesti buat mukanya, tapi aku tau dari  lubuk hati die yg paling dalam tu, dia mesti akan carinya lah...since dari dulu dia macam tu...love him so much....



New York Cinta ni pendapat aku macam biasa je cerita dia...kita boleh agak ending story dia guane..tapi nak jugak tengok kan...hah, overall oklah cerita dia...taklah superb but boleh lah layan...heheh..

ok..tu aje..daa...;)

No comments:

Post a Comment