Tuesday, March 22, 2011

UIA Biomed 07 Mini Reunion

Cerita yg dah lama..:p


Selepas setahun lebih xjumpa kawan2 seangkatan dulu, aku bertekad untuk buat jugak mini reunion ni walau ape pon yg terjadi..(cewaahh)...Rindu seh nak jumpa dieorg..alang2 tu bolehlah bergosip sekali kan..huhuh...So, semuanya aku yang tentukan..tempat, masa, tarikh..semua aku..sebab aku punya banyak masa untuk mengatur segalanya...pas ni, hope sgt jgn lah mintak aku lagi yg arrange kan reunion mcm ni, sebab ape 4 sure aku akan pilih the same location..huhuh


Location : Food Court IKEA ( one of my faveret place to hang out coz ada meatball & Daim Cake kat sana)
Date : 5 March 2011
Day : Sabtu yang hening
Time : 1100 am
Member2 yg dtg : Aku & En Nadzri- Tiqah & family- Ishq & family- Lely & family- Olin, Wani, Kegho & Jaja ( ramai yg xdpt dtg untuk reunion kali ni..sibuk & ada urusan lain barangkali..its ok..next time kita wat lagi...)


Antara gambar2 yg sempat cameraman aku amik...:)


*
*


*
*

*
*

*
*





No comments:

Post a Comment