Thursday, September 9, 2010

Dari Jauh Ku Pohon Maaf

Dalam dingin subuh hatiku terusik
Kenang nasib diri di rantauan
Bergema takbir raya menitis air mata
Terbayang suasana permai desa
Rindu hati ini inginku kembali
Pada ayah bonda dan saudara
Tetapi aku harus mencari rezeki
Membela nasib kita bersama
Hanya ku sampaikan doa dan kiriman tulus ikhlas
Dari jauh kupohonkan ampun maaf
Jangan sedih pagi ini tak dapat kita bersama
Meraikan aidil fitri yang mulia
Restu ayah bonda kuharap selalu
Hingga aku pulang kepadamu
Restu ayah bonda kuharap selalu
Demi anakmu yang kini jauh

Semalam lepas sahur, suruh En Nadzri pasang lagu raya di Iphone die..permintaan saya ditunaikan..1st lagu raya yg dipasang adalah lagu di atas..
SEDIH!! 
saya terus nangis...;'(

( sudah je nangis En Nadzri kata dah xnk pasang lagi dah..die tau yg saya akan nangis lagi....rindunye kat mak abah, akak, abang, nenek dan family semua....sangat RINDU...)

4 comments:

  1. hai dee. slamat ari raya aidilfitri. smoga happy beraya di planet lain. take care. jgn nges2 tau. =))

    ReplyDelete
  2. 1st raya yg sgt2 memenatkan...
    salam aidilfitri
    marilah kita maintain ukuran pinggang kita

    ReplyDelete
  3. samat hari raya dee...maap zahir batin..

    jangan sedey2 ea raye jauh2..moga hepi2 selalu..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya dr Chow Kit. Maaf Zahir dan Batin :)

    ReplyDelete