Friday, November 6, 2015

Time to say goodbye - Con te partiro



Assalamualaikum..
Hari ni Jumaat bersamaan 23 Muharam 1437 Hijrah. Cuaca di Bowburn semakin hari semakin mendung suhu kat luar pon tiap2 hari 9-13 C, sang matahari segan2 nak tunjuk muka dah, malam pula tanpa di arah2 cepat2 je die datang..hai la autumn, janganlah berakhir lagi.. 

Pagi ni ntah kenapa terasa rindu dengan family yang jauh nun di sana..k, xnak ckp banyak.. ( air mate nak kluar dah) ngada2 je aku ni, baru sebulan kot ko duduk sini, macam xbiasa berjauhan pulak... 

Lately ni giler layan lagu ni.. Mungkin sbb tu lah, rasa rindu tu wujud....shhhhuuuhh, go away plis...

When i am alone i sit and dream
And when i dream the words are missing
Yes i kmow that in a room so full of light
That all the light is missing
But i dont see you with me, with me
Close up the windows, bring the sun to my room
Through the door youve opened 
Close inside of me the light you see that you met in the darkness

Time to say goodbye...

K.. Jmp lg next n3;)




5 comments: